image1 image2 image3

HELLO I'M RAFIDAH RAMLI|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|I LOVE TO DO CREATIVE THINGS|I'M EXTRAORDINARY GIRL

Dadih By PiedaFieda

Assalammualaikum & Selamat sejahtera..

Before ni banyak bergantung dengan job 'makan gaji je' macam macam business dah cuba semuanya sedih.  Banyak yang tak jalan sampai 1 masa yang di panggil 'musim kenduri'. Time ni ramai la sepupu sepapat yang buat wedding and kita sebagai sepupu sepapat yang ada ni cuba la untuk sponsor dorang setakat mana yang mampu, lebih afdol orang cakap 'sedekah'. Macam macam orang sponsor dari goodies bag, dulang hantaran, wedding gift la. Tapi kita hanya mampu bagi dadih sebagai dessert. Tak fikir apa dengan gigihnya buat la penuh semangat. Dah buat dah hantar dah habis, ramai pulak yang tanya niaga dadih ke? Boleh order untuk event-event tertentu? Dalam kepala terus 🤑🤑🤑 ha boleh la buat business ni lepas ni. Start dari tu bermula la kita...

PIEDAFIEDA DADIH
Kepada anda :

Nak makan sesuatu yang sedap dan lembut?

Ada event tapi tiada masa untuk menyediakan menu?

Ada joint event tapi tak tahu nak supply menu apa?

Bosan dengan makanan berat untuk di sumbangkan ke mana-mana event?

Jangan risau. Fieda ada penyelesaiannya.

Semua orang mesti suka dessert kan. Sejak kebelakangan ini, sajian pencuci mulut yang dikenali sebagai dadih sudah dapat menawan selera ramai orang. Perisa paling popular dan digemari ramai strawberry, coklat, jagung, mangga, keladi dan sebagainya. Dadih ini sesuai di makan dimana-mana atau sebagai dessert untuk apa jua majlis. Lagi sedap bila makan semasa dadih sejuk. 

Fieda juga ada ambil tempahan dadih SEKITAR SAUJANA UTAMA SUNGAI BULOH & KUALA SELANGOR untuk anda yang berminat ada maklumat seperti dibawah :

DADIH
* boleh pilih perisa
* boleh pilih saiz (cup besar,kecik)
* boleh pilih topping
* harga bergantung pada saiz & topping
* minimum 100 pcs
* confirm order 3 awal ye 🙋🏼
* sesuai untuk birthday party, majlis bertunang, majlis kenduri kahwin, jamuan buka puasa, open house untuk majlis tertentu atau open house di hari raya, kenduri doa selamat dan sesuai untuk semua jenis majlis.
MAJLIS RUMAH TERBUKA HARI RAYA AIDILFITRI
2017
JPP SUBANG BESTARI
Antara event yang buat tempahan dengan fieda sempena majlis rumah terbuka hari raya aidilfitri 2017 dari jawatan kuasa JPP zon 4 MBSA sebanyak 1000 cup di Subang Bestari.

FEEDBACK CUSTOMER
Alhamdullilah dapat positif feedback dari customer yang pernah berurusan dengan dadih #piedafieda.

Fieda ucapkan terima kasih kepada semua yang buat tempahan bersama dadih #piedafieda . Sokongan & kerjasama anda sangat dihargai. Tqvm.

Untuk yg berminat boleh hubungi fieda atau

Nak lebih pantas click je link ni


Share this:

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment